Igre na sreću: Kad poznati reklamiraju kockanje

Reklamiranje igara na sreću je u Srbiji postalo veoma agresivno. Stručnjaci
upozoravaju od opasnosti da igre na sreću tako postanu mejnstrim i još više
potisnu opasnost koje one predstavljaju za mentalno zdravlje. Reklame za
kladionice, kockarnice i razne igre na sreću pojavljuju se na mnogim internet
stranicama i na društvenim mrežama, a ono što je itekako uočljivo poslednjih
nekoliko godina- sve više poznatih ličnosti se pojavljuje u reklamama na televiziji.
Tako smo 2021. godine u reklami za kladionicu ,,Mozzart”mogli da vidimo tri
poznate ličnosti koje reklamiraju, a u pitanju su glumci Miloš Biković i Rade
Šerbedžija i pevačica Severina. Nešto pre njih reklamu za istu kladionicu snimio je i
slavni brazilski fudbaler Ronaldinjo, kojeg mnogi ljubitelji fudbala pamte po
bravurama u dresu Barselone i reprezentacije Brazila i koji se, u tom periodu,
našao u Beogradu specijalno zbog snimanja pomenute reklame.

Kladionicu ,,Meridian”reklamirale su pevačice Dara Bubamara i Sandra Afrika, a
zajedno sa njima se, u reklamnom spotu, pojavio i bivši golman Crvene Zvezde
Boban Bajković, a u poslednje vreme na televiziji često možemo videti i najboljeg
košarkaša NBA lige, Nikolu Jokića, koji reklamira Superbet online klađenje.
Možda i najizreklamiranija sportska kladionica od strane poznatih ličnosti jeste
kladionica ,,Soccer”koju su ranije reklamirali bivši fudbaleri Crvene Zvezde,
odnosno Rome, Fiorentine i Intera, a u pitanju su legendarni Dule Savić i Gabrijel
Batistuta, a u poslednje vreme istu ovu kladionicu izreklamirali su reprezentativac
Srbije i fudbaler Juventusa Filip Kostić, kao i prvotimac Partizana Mateus Saldanja.
Glumac Vuk Kostić i voditelj Ognjen Amidžić su, takođe, uradili reklamu za
,,Soccer”, a među prvima i to još 2020. godine reklamu za ovu kladionicu snimila
je pevačica Jelena Karleuša.

Kladionice i igre na sreću su u ekspanziji, a u prilog tome govori i broj poznatih
ličnosti koje su snimile reklame za iste. Javne ličnosti koje pozivaju na ,,okušavanje
sreće”postala je redovna pojava na televiziji. Negativna strana u celoj priči je što
su neke od nabrojanih ličnosti mnogim ljudima idoli i uzori, pogotovo mlađim, a pozivanje na kocku ne može da se svrsta pod nešto pozitivno jer je u pitanju jedan
veoma opasan porok.

ĐS/LJS

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*