Zaposleni u “Aptivu” u borbi protiv raka dojke

LESKOVAC

Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke, a u kompaniji „Aptiv“ se pridružuju promovisanju važnosti i značaju ranog otkrivanja ove bolesti radi poboljšanja prognoze i preživljavanja žena. Svakog oktobra „Aptiv“ fabrike širom sveta sprovode kampanje podizanja svesti i promovišu redovne kontrole, rane dijagnoze i blagovremene efikasne tretmane. „Aptiv“ Leskovac je tim povodom podelio rezultate svoje interne kampanje i inicijative zaposlenih za podizanje svesti o prevenciji raka dojke. Tokom meseca oktobra, muškarci i žene su nosili bedževe sa prepoznatljivom roze trakom kako bi promovisali važnost ranog otkrivanja raka dojke. Zaposleni su prikupili 380.500 dinara i tek treba da bude doneta odluka kako će se taj novac utrošiti.
Iz ove kompanije kažu da je ova akcija bila deo tekuće kampanje i aktivnosti za dobrobit i zdravlje zaposlenih u kompaniji „Aptiv“ u Leskovcu, jer je u julu u saradnji sa Domom zdravlja u Leskovcu organizovan besplatan specijalistički lekarski mamografski pregled, namenjen zaposlenim ženama starijim od 45 godina.
“U „Aptivu“ je zdravlje i bezbednost naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u kojima poslujemo odgovornost koju shvatamo veoma ozbiljno, zato smo ponosni što možemo da damo svoj doprinos u prevenciji bolesti kroz informativne kampanje i vršenje lekarskih pregleda uz pomoć naših saradnika“ rekla je Jelena Jovanović, menadžer ljudskih resursa u fabrici Aptiv Leskovac.
„Aptiv“ je globalna tehnološka kompanija sa sedištem u Dablinu, u Irskoj. Ima više od 180.000 zaposlenih, a u Srbiji posluje od 2015. godine. U ovoj firmi u Srbiji je zaposleno više od 11.000 ljudi u Novom Sadu, Leskovcu i Zaječaru.

IS

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*