Samouslužne perionice kao biznis

Pojava samouslužnih autoperionica je sve češća, bilo da je reč o Leskovcu ili o
čitavoj Srbiji. Brzo, efikasno i temeljno pranje automobila za samo 120 sekundi
privuklo je mnoge vozače da sami peru i čiste svoje automobile na nekoj od
samouslužnih perionica. Kako kažu, veoma je brzo, ali i jeftino- cena jednog
žetona je 100 dinara, a za temeljno pranje automobila dovoljna su dva žetona. S
obzirom na to da se ulaganja kada je ovakav biznis u pitanju mere stotinama
hiljada evra, jasno je da je u pitanju veoma popularan trend i ono što je najbitnije-
vrlo unosan biznis.

U perionicama se nudi više programa za spoljašnje i unutrašnje pranje, a radnici
su klijentima sve vreme na raspolaganju. Mnogi pranje automobila vide kao neki
vid zabave gde se usputno odradi i nešto korisno. U večernjim satima, naročito u
danima vikenda može se videti veliki broj mlađih osoba koji peru i čiste svoje
automobile na nekoj od perionica.

Mnogi trendovi i inovacije nisu zaobišli našu zemlju i naš grad. Samouslužne
autoperionice nisu izuzetak. Međutim, postavlja se pitanje- da li uprkos
,,cvetanju”ovog biznisa (nema sumnje da će se u budućnosti otvoriti još neka
samosulužna perionica u gradu) mogu opstati one stare-dobre, klasične
autoperionice kakve starije generacije sigurno pamte?

ĐS/LJS

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*